Intrebari frecvente
1. Cum trebuie sa procedez in situatia unei defectiuni tehnice?
In functie de complexitatea problemei, puteti proceda astfel:
a. Transmiteti un e-mail la adresa helpdesk@eurotax.ro, iar solicitarea dvs este inregistrata si va avea prioritate in rezolvare. Dupa interventia echipei tehnice veti primi un e-mail de instiintare ca problema semnalata a fost remediata.
b. Apelati serviciul de asistenta tehnica la numarul de telefon fix mentionat mai sus, iar un operator va prelua solicitarea dvs si va incerca remedierea problemei.
Sus
2. De unde pot descarca manuale pentru aplicatiile Eurotax?
Sus
3. Care este configuratia optima pentru utilizarea aplicatiilor Eurotax?
Procesor: Pentium III 1.4 GHz
HDD: 500 MB
Monitor: VGA High colour (16 bit)
Rezolutie: 1024 x 768
Sistem de operare: Windows XP, Windows 7 sau Windows 8
Plug-in-uri: ActiveX, Java-Scripting, Adobe SVG Viewer 3.0
Browser: Internet Explorer 8 (minimum)
Sus
4. Ce programe auxiliare trebuie sa instalez pe calculatorul meu?
Pentru a eficientiza timpul alocat interventiei tehnice, va rugam ca inaintea solicitarii sa instalati pe calculatorul dvs urmatoarele programe:
Sus