Suport Tehnic

Intrebari frecvente

  • 1. Cum trebuie sa procedez in situatia unei defectiuni tehnice?

    In functie de complexitatea problemei, puteti proceda astfel:

    a
    . Transmiteti un e-mail la adresa helpdesk@eurotax.ro, iar solicitarea dvs este inregistrata si va avea prioritate in rezolvare. Dupa interventia echipei tehnice veti primi un e-mail de instiintare ca problema semnalata a fost remediata.


    b. Apelati serviciul de asistenta tehnica la numarul de telefon fix mentionat mai sus, iar un operator va prelua solicitarea dvs si va incerca remedierea problemei.

    Sus
  • 2. De unde pot descarca manuale pentru aplicatiile Eurotax?

     

    Manual EurotaxRepairEstimate G2G

    Manual EurotaxNet

    Sus
  • 3. Care este configuratia optima pentru utilizarea aplicatiilor Eurotax?


    Procesor: Pentium III 1.4 GHz
    HDD: 500 MB
    Monitor: VGA High colour (16 bit)
    Rezolutie: 1024 x 768
    Sistem de operare: Windows XP, Windows 7 sau Windows 8 
    Plug-in-uri: ActiveX, Java-Scripting, Adobe SVG Viewer 3.0 
    Browser: Internet Explorer 8 (minimum)

    Sus
  • 4. Ce programe auxiliare trebuie sa instalez pe calculatorul meu?

    Pentru a eficientiza timpul alocat interventiei tehnice, va rugam ca inaintea solicitarii sa instalati pe calculatorul dvs urmatoarele programe:

     

    Descarcare TeamViewer

    Descarcare Adobe SVG Viewer

    Descarcare Adobe Acrobat Reader

    Sus