Hyundai Elantra, un succes comercial

Eurotax

07 nov. 2014, Editorial

Lansata in urma cu 24 de ani, in anul 1990, Elantra a atins impresionanta performanta prin vanzari anuale de peste 420.000 de unitati, aproximativ 1.100 de exemplare pe zi.

Acest rezultat reprezinta o dovada a popularitatii de care se bucura Hyundai Elantra, prin designul, functionalitatea si performantele sale de top”, a declarat Tak Uk Im, Hyundai Motor’s Chief Operating Officer. “Prin intermediul acestui model, compania noastra a demonstrat, de asemenea, abilitatea de a se adapta preferintelor consumatorilor, mereu in schimbare, si de a introduce pe piata vehiculelor compacte caracteristici specifice initial modelelor de lux, din clasele superioare.”

Valoarea modelului Elantra, aflat la a cincea generatie, a fost atestata de-a lungul timpului de numeroase titluri internationale, clasandu-se pe primul loc in segmentul sau, in topul J.D. Power 2014 U.S. Initial Quality StudySM (IQS), in ceea ce priveste calitatea initiala. Mai mult, Hyundai Elantra a castigat si numeroase premii, printre care Masina Anului in America de Nord, titlul Autobest in Europa, dar si Masina Anului in Africa de Sud si Canada, in anul 2012.

Comentarii


comments powered by Disqus

Despre autor

Eurotax

EurotaxEurotax

Eurotax

Filtru stiri