Asiguratorii au decis sa aleaga profitabilitatea

Eurotax

05 iun. 2014, Editorial

Cele trei teme principale pe care s-a axat editia din acest an au fost masurile de optimizare a costurilor in evaluarea si constatarea daunelor, compensarea directa, ca posibila solutie de normalizare a pietei auto si tendintele europene in domeniu.

"Urmarind evolutiile companiilor din piata putem spune ca tendinta majora inregistrata in acest an este ca, in sfarsit, companiile au decis sa aleaga profitabilitatea. Deciziile majore luate de companii prin retragerea fie din activitatea RCA, fie din cea de CASCO, pentru stoparea pierderilor si concentrarea pe profitabilitatea liniilor de asigurari practicate si cresterea multumirii clientilor arata aceasta schimbare majora in strategiile companiilor. Asteptam de mult acest reviriment si trecerea in etapa urmatoare. Pasul esential a fost facut si asteptam rezultatele in insanatosirea pietei, a companiilor si cresterea gradului de multumire a asiguratilor. Este posibil ca declinul CASCO sa se opreasca, dupa ani sucesivi de scadere a nivelului de subscriere si mentinerea pe pierdere", a mentionat Sorin Iacob, General Manager Eurotax Romania.

Potrivit reprezentantului Eurotax Romania, asigurarile auto, CASCO in special, se vor polariza catre cateva companii care au gasit calea de a gestiona eficient acest tip de asigurari. Prin tarife corespunzatoare si redefinirea riscurilor, prin produse care "stiu cui se adreseaza in piata", prin procese interne eficiente de despagubire, asigurarile pot deveni profitabile pentru companii si vor duce la cresterea treptata a gradului de multumire a consumatorilor de asigurari si deci a apetitului pentru aceste produse.

Sorin Iacob a mai precizat ca asigurarile auto vor reprezenta un segment important, fie ca privim prin prisma obligativitatii asigurarii de raspundere civila, care in acest moment a fost deja retarifata de majoritatea companiilor, fie ca vorbim prin prisma asigurarilor CASCO de la care se asteapta o intrare pe profit si o pozitionare ca factor de imagine pentru increderea consumatorilor.

Pentru a urmari inregistrarea video a discursului sustinut de Sorin Iacob, General Manager Eurotax Romania, click aici


Sursa: www.xprimm.tv

Comentarii


comments powered by Disqus

Despre autor

Eurotax

EurotaxEurotax

Eurotax

Filtru stiri